Cape Town, Zuid-Afrika

28 december: Laatste dag in Zuid Afrika

28 december 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Vandaag hebben we niet veel gepland. Alleen een klein stadje bezoeken waar we wat souvenirs kunnen kopen. Verder wat rondhangen op t strand en in het zwembad.

Doordat een aantal van ons last hebben van hun darmen, sommigen best serieus, komt dat voor vandaag wel goed uit. Niet te veel op pad. We beginnen de dag heel relaxt. Er is veel wind dus de golven zijn hoog. Het water is nog steeds te koud. Geen zwemzee!

In Simon’s Town vinden we ‘s middags wat leuke souvenirs. Het is wel de gewoonte om af te dingen  wat ook helpt is als je nog maar een paar honderd rand hebt ( ca. €10,-, en dat dan vertelt. Dan krijg je het voor de prijs die je had genoemd! Waarschijnlijk nog teveel betaald haha!

We pakken de koffers in omdat we om half 10 plaatselijke tijd gaan vertrekken. De vlucht duurt 12 uur maar hopelijk kunnen we slapen.

Voordat we weggaan hadden we een etentje gepland maar dat vinden de meesten toch niet een goed idee! Het gaat beter en dat moet zo blijven! Dus broodjes gehaald en dan gezellig thuis eten!

Morgen zijn we weer in het koude NL. Veel belevenissen en indrukken verder. Het was een onvergetelijke reis!

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

1. Bernarda Hofman:
    28 december 2017
    Wat is de tijd omgevlogen! Met een schat aan herinneringen aan deze onvergetelijke tijd zullen jullie weer thuiskomen. Goede reis terug!
  2. Wilma:
    28 december 2017
    Prachtige reis hebben jullie gemaakt. Lijkt me een geweldige belevenis.
  3. Herman:
    29 december 2017
    Wees welkom! Wens jullie een voorspoedige terugreis. Ben benieuwd naar jullie verhalen. Tot spoedig ziens.