Opstappen aan boord van binnenvaartschip Threant

17 juni 2017 - Tjerkwerd, Nederland

Maandag zullen we met de auto naar het vrachtschip Threant vertrekken. Dit schip vaart tussen de driehoek Delfzijl-Mannheim- Rotterdam/Antwerpen.

We stappen op en we varen 2 of 3 dagen mee met de schipper en zijn vrouw.

Lees mee met onze ervaringen. We zijn natuurlijk heel benieuwd naar het leven aan boord van de beroepsvaart . Het is ook heel interessant hoe het is om op de grote binnenvaart te varen. Wat ziet de schipper van zo'n groot schip (110 meter lang). Leerzaam voor ons als pleziervaarders om te weten hoe we het veiligst kunnen varen in deze wateren (Maas,Waal, Rijn).  Vanaf maandag houd ik dus dit speciale vaarblog bij.

Neem vast een kijkje op http://www.binnenvaartcruises.nl

Wordt vervolgd.

17 juni 2017
    Ha lieve lui,
    Heel veel plezier op die grote boot! Wat zal het daarna weer wennen zijn op jullie eigen maat boot!
    Leuk om weer mee te kunnen varen zo, hoor! En straks natuurlijk de verhalen zelf te kunnen horen.
    Geniet ze!!!
  2. Herman Groen:
    18 juni 2017
    Waterrotten zouden jullie een behouden vaart wensen. Dat doe ik dan ook maar. En van harte.