Dag 22: fietsen in V.V.T.

13 juli 2019 - Breda, Nederland

Vannacht wederom goed geslapen ondanks het gezellige geroezemoes aan de overkant. De bas- tonen leken op onweer en daar slaap je meestal goed op. Wel vannacht wakker geworden door geschreeuw  van dronken piepols. Nu blijkt dat er een man is doodgestoken. Zou dat het zijn geweest? Wij weten het gelukkig niet en lagen veilig achter een afgesloten hek.

Vandaag fietsen we door Wolter’s leven tot hij 14 jaar was.  Geboortehuis, lagere school, VO- school, andere huizen waar hij heeft gewoond, opa en oma Hofman’s huis. We trotseren de (kleine) miezerregenbuitjes.  Lunchen op de Ginnekenmarkt bij eetcafé “moeke” . Dit keer voor mij Kaaskroketten! Lekker 😋

Eind van de middag zijn we terug. AH is 200 meter verderop. We slaan voorraad in en dan aan de drank🤪 ons het genot van leuke muziekbandjes aan de overkant. Wie doet ons wat🙈

1. Herman Groen:
    14 juli 2019
    Irving , een goede vriendin van ons en ik waren vr 12 in het Singer Museum in Laren. De terugweg hebben we overwegend stilstaand in de auto doorgebracht. We waren aan alle kanten omringd door regenbuien en diepe plassen. Uiteindelijk zijn we via de A27 naar Almere gereden en via de A6 terug naar A'dam