Fietsen 🚴‍♀️ over t eiland

15 augustus 2020 - Schiermonnikoog, Nederland

De zeelucht maakt dat we iedere nacht wel zo’n  9 uur onder zeil zijn.  Vanochtend was de lucht grijs maar de hitte was aanmerkelijk minder. Mooi fietsweer!
Eerst naar de Spar! De enige supermarkt op t eiland. Daar staat een rij buiten op 1,5 meter afstand van elkaar. 1 persoon mag naar binnen met een schone kar. Wolter  brengt ondertussen mijn fiets naar de fietsenmaker genaamd Soepboer 😜 (Geen horeca). Mijn versnelling vertoont mankementen. We zijn tegelijkertijd klaar. Maar m’n fiets niet. Die kunnen we om 15 uur ophalen. Het is dan dus 12 uur 😩

Dan met de boodschappen lopend terug naar de boot. Er komt een klein regenbuitje over het eiland en over ons. Nog niet fietsen maar we gaan wel weer aan de wandel. Tijd om te lunchen. Bij Brakzand: een nieuw etablissement, bediening maakt een praatje, relaxt en we lunchen lekker buiten in de tuin. Ook hier onze contactgegevens genoteerd.  Na de lunch is de fiets klaar en maken we een tocht door de duinen en de bossen. Mooie fietspaden en je komt toch niet veel mensen tegen. Wel meer dan gisteren maar het is weekend(?). We maken een rondje van 12 km op de kleine wieltjes. Mooi eiland maar voor ons is het wel weer tijd om verder te trekken. Morgen is het om 9 uur hoogwater dus gaan we om 8 uur weg naar Lauwersoog en verder. Heerlijke dagen hier gehad. Ben benieuwd wat er verder komt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annelies:
    15 augustus 2020
    Op tijd naar bed dus en morgenochtend vroeg uit de veren! Mooie bootdag weer terug naar Lauwersoog, boters!👍😘🙋🙋‍♂️
  2. Renée:
    15 augustus 2020