🚴‍♂️🚴‍♀️😎☀️🚤

14 september 2022 - Echten, Nederland

Vandaag is het de hoogste tijd om ons fysiek in te spannen! Na de koffie gaan de fietsen uit de zakken, banden oppompen, flesje water en een trui mee. We hebben een route van 13 km maar om de een of andere vage reden worden dat er altijd meer : 18km. We fietsen knooppunten. Waarschijnlijk bordje gemist 😅

De tocht was erg leuk: door het Steenwijkerland, weilanden, bossen en dorpjes. We lunchen in Oldemarkt. Dat is mooi halverwege. Het is altijd zo leuk om te zien wat er achter de vaarwegen zich afspeelt. Door te fietsen zie je nog eens wat. De ene keer meer dan de andere keer maar nu was t mooi. Ook mooi gebied om te wandelen,  zien we.
Terug op de boot, gaan we toch nog even lekker doorvaren. Hadden we verdiend😜: zitten en kijken 👀😎

We varen door de Linde bij Kuinre en komen voorbij Schoterzijl in de Kuinder!! Daar zijn mooie steigertjes om een nachtje aan te meren. Mooie luchten en vooral veel ‘romte’!!
Morgen naar Heeg! Voor de regen binnen is het plan of misschien toch nog een nachtje ergens aan een eilandje? We zien wel 👌🍀☺️

1. Annelies:
    16 september 2022
    Haha, dat een tocht opeens wat langer blijkt te zijn, herken ik wel! Gezellig kletsend en om je heen kijkend mis je dan inderdaad een bordje! Wij denken dan altijd dat iemand stiekem een bordje heeft weggehaald! Het kan natuurlijk niet aan ons liggen.
    Nu ja, jullie zijn in ieder geval niet verdwaald!