Laatste vaardag seizoen 2019😢

26 oktober 2019 - Tjerkwerd, Nederland

Wat een wind, man, man!!! Lekkerrrr😋. Vannacht lekker onder het half open luikje geslapen: lekker fris windje dat dan naar binnen waait. Is blijkbaar goed voor de slaap: 9 uur geslapen😴😴.
Het wegvaren is een makkie: touwen los en we drijven direct van de kant. Dan door naar Stavoren: zuidwester wind van 6 op de boeg. Bijna 8 als je de tegenwind meerekent;) Lekker hoor!  (Video!) Maar eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat we binnen sturen🤫. Als we in Stavoren zijn, tanken we diesel. Het is stil hier!
Dan weer terug met windje mee! Dan zitten we natuurlijk lekker buiten! Pet op met een speciale “capkeeper” lijntje vast aan m’n kraag! We genieten met volle windteugen van onze laatste vaartocht van dit seizoen!
Als we in Heeg afmeren, hebben we dit jaar 2389 km gevaren en 279 motoruren gevaren en hebben we precies 90 dagen aan boord verbleven! Tot volgend seizoen! We hebben grootse plannen😁Oant Sjen 👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻

1. Annelies:
    28 oktober 2019
    Ha ha, net terug van jullie boottocht en alweer plannen voor volgend jaar. That's the spirit!
    En zelfs grootse plannen, schrijf je. Ben heel benieuwd!