Landrotten

8 juli 2020 - Diever, Nederland

Miezerige regen. Zo begon de dag. We varen in een klein uurtje naar Dieverbrug. Aan bakboord voor de sluis is een passantenhaven. We gaan daar liggen. Je meldt je aan via het Aan/uit netwerk. Je liggeld wordt via deze app in rekening gebracht, evenals de stroom en/of water. Je krijgt een sms code om gebruik maken van de moderne sanitaire voorzieningen. Goed geregeld.  Er liggen niet heel veel boten. Ook na de sluis zijn er passantenplaatsen. Het is inmiddels redelijk droog. We besluiten om te gaan lunchen in Diever. 2,5 km lopen (30 minuten). Lekker met een wijntje in heel rustig restaurant Brinkzicht,  lunchen we. Daarna doen we de Shakespeare wandelroute, slechts 5 km. Door het bos. Heel mooi. Shakespeare route komt van de Shakespeare-spelen die hier sinds 1946 in de zomer worden opgevoerd. Nu dus niet vanwege Corona.
Lekker gelopen en de mazzel dat t de hele dag verder droog is gebleven. Mooi dorpje: Diever!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Renée:
    8 juli 2020
    Ik dacht even dat jullie op die wagen zaten! Hihihihi
  2. Herman Groen:
    9 juli 2020
    Zijn jullie toch nog eerder in Diever dan ik; heb vaak plannen gemaakt om er heen te gaan (met Frank Yehudi) maar het is er tot nu toe niet meer van gekomen.
    Veel plezier.