Naar The big Apple 🍏 😉

14 juni 2021 - Appelscha, Nederland

Zondag was een dagje Donkerbroek e.o.  We hebben met de vouwfietsen tochtje gemaakt door ‘t “-achterland” van Donkerbroek. Mooie omgeving, schitterende huizen , boerderijen en mooie natuur. De mensen uit Donkerbroek die we spraken zijn heel vriendelijk. Er was een mevrouw op een boot bij wie haar heup uit de kom was geschoten. Naar t ziekenhuis en haar partner kreeg de autosleutels van een Donkerbroekse mee  zodat hij wat makkelijker heen en weer kon! Aardig toch?
De 1ste EK wedstrijd van oranje hebben we buiten gekeken. Laptop aangesloten en lekker kijken. Echt buitenleven.
Donkerbroek is een prettige aanlegplaats. Goede maar eenvoudige douche, stroom en waterpunt. Dus helemaal oké.
Vandaag was het de hoogste tijd om weer te varen!
Het is prachtig weer. We doen 3 sluizen en wat zelfbedieningsbruggen. Na 3 uur  varen hadden we 11 km afstand afgelegd. We stoppen ermee. Het moet niet te gek worden! 😜. We liggen nu in Appelscha aan een steiger. Stroom via een kaartje dat je moet opladen bij een muntautomaat. Gelukkig wil de keurslager pinnen wisselen voor munten.  Morgen gaan we een dagje fietsen. Door het Drents-FrieseWolds. Een mooi groot natuurgebied!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade