Terug naar huis

1 mei 2019 - Tjerkwerd, Nederland

Gisterenavond dus Tottenham - Ajax gekeken op de laptop. Dat ging prima!  Vannacht weer heerlijk geslapen. Je bent behoorlijk rozig na een dag buiten.

Toen wij wakker werden was het grote stilte op het water. We bekijken de weersvoorspelling en beginnen aan de terugtocht. Morgenmiddag regen dus dat is niet een goed plan om de boot leeg te ruimen en de auto vol te laden. We varen dan via Wartena en Wergea langs Grou en dan over het Pr. Margrietkanaal naar Heeg. De wind komt uit Noordwest en is 3. Grotendeels lekker buiten zitten tot het laatste stuk PMkanaal. Koude boel.

Nu zijn we weer thuis,met de kieviten om ons heen en de schapen met hun lammetjes voor ons. Ook prima! We zijn misschien wel optimisten en doorzetters maar we vonden dit vandaag wel een goede koerswijziging. Wordt vervolgd ........😉

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annelies:
    2 mei 2019
    Ach lieve boters, de zomer moet nog komen dus er komen nog veeeeeeeel meer vaardagen! En......thuis zijn is ook geen straf hè! 😘😘😘