Brugspringers onderweg

11 augustus 2020 - Lauwersmeer, Nederland

Trijehús blijft een mooi plekje om te overnachten. Grappig genoeg is dat er alleen boten ‘uit de buurt’ waren: o.a. Stiens, Leeuwarden, Grou en Tjerkwerd ;).Sttt .... niet verder vertellen.
De ochtend begonnen met een frisse duik. Tegen eind van de ochtend varen we naar Bergumermeer en daarna via de Zwemmer naar het Lauwersmeer. Bij de Zwemmer zijn veel bruggen waarop veel waaghalzen staan die soms net voor je boot eraf springen. Best wel eng want als ze mis springen hebben ze toch een soort probleem. Wij ook trouwens 😳. Het gaat gelukkig allemaal goed! Ik heb gelezen dat die jongens ( want die doen dat!) er niets aan kunnen doen. Hun puberbrein is nog niet uitontwikkeld en dan krijg je dat 😅. Serieus!
Onderweg tanken we drinkwater bij. Dat gaat hard deze hete dagen. Bij de passantenhavens kun je dat makkelijk doen. Natuurlijk nemen we (ik) gelijk de gelegenheid te baat om in het water te springen 💦

Nu liggen we in een kommetje aan het Lauwersmeer. Een lekker windje en zwemwater genoeg!
Vakantie in NL: top😎🤩

1. Renée:
    11 augustus 2020
    Hahaha dat puberbrein!! Wanneer is dat over? Simon doet soms nog steeds alsof hij er niks aan kan doen 🤪🤪